A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Стеблівський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів
Хустської міської ради Закарпатської області

План роботи

РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ

заступника керівника закладу 

з виховної роботи

Баняс В.І.

на 2021/2022 н.р.

 

Проблема школи:

«Впровадження інтерактивних форм та методів виховання, формування навичок позитивної мотивації до здорового способу життя учнів»

 

Проблема, над якою працює заступник керівника

 з виховної роботи:

 

«Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства»

Проблемне питання  методичного об’єднання

класних керівників:

 

«Формування громадянина-патріота, інтелектуально розвиненої, духовно і морально зрілої особистості, готової протистояти викликам глобалізації життя»

Особливості розвитку сучасного українського суспільства зумовлює необхідність докорінного переосмислення освітньої парадигми, актуалізації змісту, технологій ставлення до особистості  учня як суб’єкта і проектувальника життя, створення проектножиттєвого простору, спрямованого на розвиток і саморозвиток компетентної, конку-рентоспроможної особистості, яка вміє творчо розв’язувати проблеми, прагне змінити на краще своє життя й життя своєї країни. Школа має захистити й підтримати дитину, виробити в неї життєздатність, озброїти механізмами і технологіями розробки життєвих стратегій, життєвих проектів.

   Сьогодні головним виміром якості функціонування освітньої системи має бути здатність молодого покоління повноцінно жити й активно діяти у новому світі, постійно самовдосконалюватись, адекватно реагувати на зміни, які відбуваються у суспільстві.

   Напрямами державної політики в освітній галузі  стали принципи  гуманістичної  педагогіки, сформульовані  у Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту», «Про професійно-технічну  освіту», у Національній доктрині розвитку освіти, у Конвенції ООН про права дитини. Закладена в них методологія виховання, надає пріоритет розвиненій особистості, її життєвому й  професійному самовизначенню,  самореалізації, життєтворчості у відповідності з   національними цінностями та в контексті ідеї  інтеграції  Української держави у європейський простір.

     Щоб мати можливість знайти своє  місце в житті, учень сучасного закладу повинен володіти певними якостями:

  • гнучко адаптуватися у мінливих життєвих ситуаціях;
  • самостійно та критично мислити;
  • уміти бачити та формувати проблему (в особистому та професійному плані); знаходити шляхи раціонального  її  вирішення;
  • усвідомлювати, де і яким чином здобуті знання можуть  бути  використані в оточуючій його дійсності;
  • бути здатним генерувати нові ідеї, творчо мислити;
  • грамотно працювати з інформацією (вміти збирати потрібні факти, аналізувати їх, висувати гіпотези вирішення проблем, робити необхідні узагальнення, зіставлення з аналогічними  або альтернативними варіантами розв’язання, встановлювати статистичні закономірності, робити аргументовані висновки, використовувати  їх для вирішення нових  проблем);
  • бути комунікабельним, контактним у різних соціальних групах, уміти працювати в колективі, у різних галузях, різних ситуаціях, легко запобігати та вміти виходити з будь-яких конфліктних ситуацій;
  • вміти самостійно працювати над розвитком особистої моральності, інтелекту, культурного рівня.

   Таким чином, головний стратегічний напрям розвитку закладу лежить в площині вирішення проблем розвитку особистості учня та вчителя, технологізації цього процесу.

 

МЕТА ЗАКЛАДУ  спрямована на оволодіння кожною молодою людиною ключовими компетентностями як важливим результатом якості навчально-виховного процесу.

Метою закладу також є створення організаційних, методичних, кадрових, ресурсних та інших умов технологізації навчально-виховного процесу.

Завдання:

  •  створення педагогічних умов для творчого розвитку особистості учнів,   оволодіння ними ключовими компетентностями;
  • технологізація навчально-виховного процесу;
  • гуманізація та демократизація навчально-виховного процесу;
  • диференціація та індивідуалізація навчально-виховного процесу;
  • спрямованість здійснення моніторінгу на різних рівнях організації та управління навчально-виховним процесом;
  • системний підхід в управлінні школою;
  • розвиток професіоналізму педагогів;
  • формування особистості – патріота України;
  • виховання особистості демократичного  світогляду й культури, яка не порушує прав і свобод людини;
  • забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей;
  • формування в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування здорового способу життя;
  • розвиток творчих здібностей, підтримка обдарованих учнів.

 

Виконання основних завдань

здійснюється за такими напрямками:

 

  1. Національно-патріотичне і громадянське виховання
  2. Морально-духовне і гуманістичне виховання
  3. Правове, превентивне виховання і формування здорового способу життя
  4. Ціннісне ставлення до себе
  5. Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей
  6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
  7. Ціннісне ставлення до праці
  8. Ціннісне ставлення до природи
  9. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

 

Основні  завдання освітнього процесу:

 

  • Забезпечити доступність до якісної освіти усіх здобувачів освіти закладу, сприяти збереженню мережі та контингенту учнів закладу. З цією метою підвищувати іміджеві характеристики навчального закладу щодо надання якісних освітніх послуг.
  • Продовжити роботу по формуванню в учнів навичок здорового способу життя.
  • Забезпечити соціальний захист здобувачів освіти закладу.
  • Підвищити ефективність роботи з попередження дитячого травматизму як під час навчально-виховного  процесу так і поза межами закладу.
  • Посилити спрямованість виховної роботи на формування в дітей та молоді любові до Батьківщини, громадянських якостей. Популяризувати культурне розмаїття, історичну спадщину країни, рідного краю; формувати історичну пам’ять підростаючого покоління, забезпечити духовну єдність поколінь.
  • Сприяти формуванню духовно-моральних взаємин між усіма учасниками навчально-виховного процесу, толерантного ставлення до представників інших народів, культур і  традицій, до однолітків, батьків, інших людей; вихованню пошани та любові до культурного спадку свого народу та мистецтва, культивуванню кращих рис української ментальності: працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, відповідального ставлення до природи.
  • Активізувати застосування сучасних форм і методів правової та превентивної освіти, формування здорового способу життя, фізичного розвитку і культури, спрямованих на формування сталої відповідальної поведінки, імунітету до негативних впливів соціального оточення.

План роботи заступника керівника з виховчної роботи на 2021-2022 н.р.

Дата: від до Скинути

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора