A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Стеблівський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів
Хустської міської ради Закарпатської області

СТРАТЕГІЯ розвитку Стеблівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів на 2020-2025 н.р.

Стратегія розвитку Стеблівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів на 2020-2025 н.р.

Стратегія Стеблівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів на 2020-2025 н.р. зі змінами

Стратегічний план розвитку

Стеблівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів

на 2020-2025 н.р.

 

Стратегія розвитку Стеблівського освітнього закладу (далі СОЗ) спрямована на реалізацію Конституції України, Національної доктрини розвитку освіти, Концепції національного виховання, освітнього напрямку Державної програми „Освіта. Україна ХХІ століття” і розроблена на основі Законів України „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”. Концепція враховує потреби сучасного українського суспільства, умови його інтеграції в європейське і світове співтовариство, соціальне замовлення в період оновлення.

Для досягнення нових цілей освіти заклад обрав для себе стратегічну ідею – розвиток соціальної компетентності здобувачів освіти, яка є основою універсальної, здатної до динамічного розвитку особистості. Для формування навичок соціальної компетентності необхідно створити умови для розвитку основних трьох складових соціальної компетентності:

  • інтелектуальної компетентності (уміння та навички, які формуються в учнів у процесі предметного розуміння, спонукають до появи високого рівня «особистісного знання» й використовуються для розв’язання нестандартних ситуацій);
  • ситуативного самовизначення (уміння робити відповідальний вибір на підставі особистих якостей, здібностей та задатків);
  • культури співвіднесення (системи діалогічного сприйняття ціннісних позицій, коли учень у змозі виділити та сформувати особисту ціннісну позицію та співвіднести її з позиціями інших і знайти оптимальне рішення).

Педагог повинен вступити в особливі взаємовідносини з учнем, які засновані на розумінні його головних інтересів і рівня розвитку.

Місія закладу: - становлення творчої особистості, яка володіє навичками та компетентностями, що затребувані в кожній сфері інтелектуальної діяльності, яка готова навчатися протягом усього життя, вибирати й оновлювати професійний шлях самостійно.

 

Місія нашого закладу також полягає і в створенні території, де свобода педагогічної думки та ідеї стає  головною опорою позитивного іміджу навчального закладу. Це і свобода від негативних емоцій, і відчуття смаку життя як у дітей, так і у вчителів.

Місію закладу педколектив вбачає і в здобутті учнями основ мудрості. Тому розвиток інтелектуальної культури є пріоритетним у навчально-виховному процесі школи.

Мета   розвитку – визначити перспективи розвитку закладу освіти як закладу, що  надає  якісну сучасну освіту шляхом вільного творчого навчання  відповідно до суспільних потреб, зумовлених розвитком української держави.

Основні шляхи розвитку нашого закладу направлені на реалізацію концепції "Нової української школи" складовими якої є:

1. Новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві.

2. Педагогіка, що грунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками.

3. Умотивований учитель, який має свободу творчості й розвивається професійно.

4. Орієнтація на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм.

5. Наскрізний процес виховання, який формує цінності.

6. Нова структура школи, яка дозволяє добре засвоїти новий зміст і набути компетентності для життя.

7. Децентралізація та ефективне управління, що надасть школі реальну автономію.

8. Справедливий розподіл публічних коштів, який забезпечує рівний доступ усіх дітей до якісної освіти.

9. Сучасне освітнє середовище.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора